.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ خطر برای ادامه حيات شير پگاه گيلان

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از شرکت شير پاستوريزه پگاه گيلان، در جريان مسائل و مشکلات اين واحد توليدي قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، در اين بازديد مهندس "رجبي" مديرعامل شرکت شير پاستوريزه پگاه گيلان با بر شمردن مسائل و مشکلات اين واحد، کمبود شير به عنوان ماده اوليه اين کارخانه را يکي از اصلي‌ترين معضلات اين واحد نام برد و افزود: کل شيري که در استان توليد مي‌شود 300 تن است که از اين مقدار170 تن آن در اختيار واحد‌هاي صنعتي قرار مي‌گيرد.

او نياز اين واحد را روزانه 150 تن اعلام کرد که از اين مقدار 70 تن در استان توليد شده و در اختيار اين واحد قرار مي‌گيرد و بقيه نياز به ناچار از استان‌هاي همجوار يا از ساير نقاط کشور تامين مي‌شود که به علت بعد مسافت و هزينه حمل‌ونقل، باعث افزايش قيمت تمام شده محصول مي‌شود.

مديرعامل شرکت شير پاستوريزه پگاه گيلان عدم توجه به دامداري و پرورش دام را يك مشکل در استان دانست و توجه به دامداري را علاوه بر توليد شير و فرآورده‌هاي لبني، موجب ايجاد اشتغال‌زائي در استان برشمرد.

وي با اشاره به اينکه اين شرکت در سال گذشته با سود سالانه زير 7 درصد در آستانه بحران قرار گرفته‌است، گفت: کم توجهي مسئولان به توليد شير موجب تلاش خود شرکت براي رفع اين معضل شده‌ و به عنوان باري بر دوش کارخانه قرار گرفته‌است.

او تصريح کرد: جوان بودن شرکت و عدم برخورداري از طرح‌هاي گوناگون براي نوسازي و بازنشسته کردن کارکنان در سال‌هاي اخير و از سوي ديگر کمبود شير و بالا رفتن هزينه‌ها و ثابت ماندن قيمت محصولات، شرکت را در آستانه تعديل نيرو قرار داده که اين زنگ خطري براي ادامه حيات شرکت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.819 seconds.